easyFIN prístup – ako dostať preplatenie škody od poisťovne v určenom čase a bez straty nervov
Si klient, ktorý má prepravnú spoločnosť. Počas prepravy sa poškodil tovar, za ktorý si zodpovedný. Máš uzatvorené poistenie pre tento prípad. Avšak nie vždy je to tak jednoduché. Pretože každá poisťovňa potrebuje k procesiu dokázania škody doložiť dokumenty poisťovne, ktoré často len popíšu do správy bez vysvetlenia a nevieš, čo s tým vlastne máš robiť. Ako začať? V easyFIN vieme, ktoré doklady poisťovne potrebujú, máme s tým skúsenosti. Dôležitý je aj kontakt na zodpovedné osoby v poisťovni a komunikácia s nimi ohľadne postupu. K týmto informáciám sa ako klient nevieš dostať, prípadne iba po dlhom procese písania správ a mailov, ktorý môže zabrať mesiace.
Súčasne v niektorých prípadoch aj veľa podkladov od viacerých tvojich dodávateľov. Faktúry, dodacie listy a iné.
Ako klient s týmto máš problém. Zavoláš síce dodávateľom, že potrebuješ doklad. Oni Ti ho odmietnu poslať, však oni škodu nespôsobili, prečo by Ti pomohli a poskytli svoje údaje? Takto sa veľa škôd nepreplatí, pretože sa nedoložia doklady všetky a poisťovňa jednoducho neukončí proces a nevyplatí škodu. Potom môžu vzniknúť zlé skúsenosti.
V tomto prípade Ti pomôžu naše skúsenosti a prístup v easyFIN. Vieme, že pre dlhodobú spoluprácu je nevyhnutné, aby sa v tomto prípade proces úspešne ukončil. V tomto prípade by sme obvolali dodávateľov Tvojej spoločnosti, nechali si poslať doklady a poslali ich do konkrétnej poisťovne. Aj nám to zaberie čas, avšak z nášho pohľadu je to súčasťou nášho odborného prístupu k Tebe ako partnerovi spoločnosti easyFIN.